Stressig dag

HalliHallå. Skrev ett inlägg förut som aldrig kom upp, när ska blogg.se appen börja funka egentligen? Skitjobbigt att inte kunna blogga från mobilen. 
Idag har jag i alla fall varit ute på min praktik som jag har varje torsdag. Jag är ute på en salong i vedum som är jättemysig och det bästa är att jag kommer så bra överens med min handledare Julia. Det är ju det viktigaste på en praktik, att man trivs med sin handledare. Jag och Julia har alltid massa att prata om och det är jätteroligt. Min dag har varit väldigt stressig känner jag. Jag har varit på salongen från 09.00-16.30, när jag väl kom hem så åkte jag direkt till träningen och kom nyss hem. Därför är jag ganska slut som ni kanske förstår. Det roligaste med idag var nog att jag fick klippa en liten kille på 7 år, var dock sjukt nervös och händerna skakade i början, haha. Men det är ju detta jag ska göra resten av livet så det är lika bra att vänja sig.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0