Dag 2-Min första kärlek

So, where to begin.. Min första riktiga kärlek var sommaren innan jag skulle börja sjuan tror jag. Jag och mina tjejkompisar började umgås med några killar, en av dem fastnade jag extra för. Jag minns verkligen den dagen vi träffades för första gången, jag kommer ihåg vart vi träffades, hur han såg ut och till och med vad jag hade på mig, haha. Minns vår första kyss och första gången vi umgicks ensamma. Kommer verkligen ihåg hur kär jag var i honom, helt galet.
Saknar verkligen tiden när man var liten, eller ah jag är fortfarande liten (iaf enligt mig själv hehe), då var allt så lätt. Man kunde göra massa dumma saker utan att någon brydde sig, man slapp alla problem med att förhållanden måste vara så seriösa och något jag saknar är umgänget. Vi var ett helt gäng med killar och tjejer som umgicks, men tyvärr har vi växt ifrån varandra och nu är det killarna för sig och tjejerna för sig, lite tråkigt det där. Men i alla fall, min första kärlek var verkligen bäst, jag var sådär head over heel in love som man vill att det ska vara och jag ångrar inte att denna killen var min första kärlek, han var något speciellt och jag har haft många roliga stunder med honom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0