Dag 1-Om mig

Jag heter Madeleine Lisa Marie Olsson och är född den 3 mars år 1996. Jag bor med min mamma, pappa, syster och mina två katter och marsvin i ett litet samhälle som heter Herrljunga. Här har jag bott sedan jag föddes, i ett och samma hus. Jag går andra året på Almåsgymnasiet i Borås där jag pluggar till att bli frisör. På fritiden kollar jag på serier, umgås med kompisar, dricker te, tränar och festar, eller ja festar när jag får chans till det, inte lätt att bara vara 17 och bo i ett dött litet samhälle ;). Ja det var lite kort fakta om mig, känner inte att jag vill skriva så mycket mer för då kommer jag komma in på de andra punkterna på listan och de vill jag ju inte, så ni får helt enkelt vänta och se!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0