Off to Turkey!

Today is the day, kan inte fatta! Jag älskar känslan man får innan man ska åka utomlands, som att åka till liseberg när man var liten, fast bättre, haha. Nu ska jag fixa mig lite snabbt och snart kommer farmor och farfar hit så ska vi säga hejdå till dem osv. De är så snälla och tar hand om mina små marsipanen(marsvin) och katter medans vi är borta. Nu ska jag fixa mig lite och göra mig redo. Jag vet inte om jag kommer blogga när jag är där nere, men ett och annat inlägg kanske kommer upp iaf. Jag hör troligtvis av mig sen när vi är på Arlanda och innan vi ska gå på flyget. Ni får gärna följa mig på insta där jag är en flitig uppdaterare, där heter jag mmadeleineolsson. Annars får ni hade så bra som möjligt här i kalla Sverige, och iaf jag skulle dö så älskar jag alla mina nära och kära<3 
SO EXCITED! 
Love, M
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0