17 hours left

Just nu sitter jag här och dricker en kopp varm mjölk med kanel, mums. Jag har precis tagit en lång dusch och skrubbat hela kroppen för att kunna få en så fin bränna som möjligt. Jag har även smörjt in mig med lotion som doftar mango och papaya, känner mig superfräsch. Jag kan inte fatta att om 17 timmar lyfter planet som ska ta oss till Turkiet, weeei can't wait! 
Dagen gick snabbare än jag trodde att den skulle göra men trots det hann jag med allt som jag hade på min to do lista och nu är jag ready to go! Väskan är packad, pappa och sis pv är klippta och jag hann även med lite träning, jag och Beata tog en liten PW nu på kvällen vilket jag kände att jag behövde då jag bara varit hemma hela dagen. Har även ont i ryggen sen gårdagens match och det släppte faktiskt en del när jag började röra mer på mig så två tummar upp där.
Imorgon har jag ställt klockan på 10.00 för att jag ska hinna med det sista innan vi lämnar lilla Herrljunga. Kommer bli så skönt att få komma bort från allt, önskar bara jag kunde få ta med mina bästisar på resan för jag kommer sakna dem något enormt. jag hoppas att veckan inte går allt för snabbt, skolan har ju redan börjat när jag kommer hem, usch, äckeltankar! 
Anyway, nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att jag somnar snabbt så att det kan bli morgon, nighty dolls!
Love, M
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0